MAKEmeUP
איפור ומה שקשור
» כניסה לחשבון הצטרפו אלינו Facebook הערוץ שלנו ביוטיוב אינסטגרם


טיפוח »

בוטיק של בשמים

ב-14/09/2012 11:29 מאת שלי אגמי


 אם בעבר העדפנו ריחות מוכרים , היום אנחנו בעד הייחודיות. ריח שיהיה ייחודי לנו ויקושר אלינו אוטומטית.
כשהוזמנתי להאירוע VIP של "כל פרפיום" חשבתי לעצמי, מה עוד חדש בתחום הבשמים? עד כמה כבר אפשר לחדש
ושלא נאמר להפתיע? האמת? הופתעתי !

ראשית אני רוצה לציין שהאירוע אליו הוזמנתי לא היה אירוע עיתונאי כרגיל, אלא אירוע שערכה החברה ללקוחות VIP שלהם
ואני באמת חושבת שזו מחווה שראויה לציון.
לא כל יום חברה עורכת ערב מושקע שכזה ללקוחותיה. קבלת פנים יוקרתית וחגיגית עם קוקטייל , מתנה והטבות ייחודיות
לערב הזה.
אנחנו, הוזמנו כדי להתרשם.
 
ועוד דבר - לא הגענו לאירוע השקה אלא לתערוכה ממש. תערוכה של בשמים וריחות ייחודיים כאשר כל יוצר מאחורי כל בושם
הוצג כאמן לכל דבר.
כל פרפיום היא החלוצה שלנו בארץ, להביא את הבשמים המיוחדים והייחודיים האלו גם אל שידות האיפור שלנו בישראל.

במהלך הערב הציגה בפנינו גליה תורן חן נקודת מבט קצת שונה בעולם הבישום. הצורך שלנו להיות ייחודיים והאמנות שמאחורי
כל בושם, כל ניחוח.
כך לדוגמא הוצג בושם בניחוח ספרים. עכשיו לפני שאתן מרימות גבה, לא מדובר בניחוח של טחב על ספרים שעומדים עשרים
שנה בארון . קחו את הדמיוון רחוק יותר ואני בטוחה שתבינו על מה מדובר.

 


                                                   בושם בריח מקורי של ספרים. מגיע ארוז בתוך ספר. בהחלט יצירה !

וכך מתואר הבושם :

היצירה: PAPER PASSION
בושם נוסטלגי המתרפק על עולם הספרים הישנים. שמו מעיד על התשוקה לנייר, על הגעגוע לאחוז ספר ישן
ביד ולשאוף את ניחוחו המרגיע.
האמנים: CARL LAGERFELD  , מעצב ההוט קוטור של בית שאנל ואחד המעצבים החשובים של זמננו
ו- GEZA SCHOEN , אמן הבישום החתרני מברלין המכונה ד"ר אף, חברו יחדיו ויצרו יצירת מופת יוצאת דופן
בעומק שלה.
התווים מזכירים את הילדות האבודה של כולנו ומחזירים אותנו לעידן שבו בושם היה עניין לאינטליגנטיים!
הבושם הושק בשנת 2012 ונחשב לאחד הבשמים המפתיעים והמקוריים של השנה.
פרטים נוספים באתר כל פרפיום

בין הבשמים בתערוכה הוצגו גם בשמים הקשורים לגלגל המזלות 12 לנשים ו12 לגברים.
כל מזל והריח הייחודי לו.
הכרנו גם בשמים בניחוח חופשה אקזוטית וגם אחד כזה הגורם למריחים אותו ממש להתמכר אליו.
תחשבו על התמכרות של אישה לגבר למשל..
נשמע טוב הא? אני יכולה להעיד שלא רק נשמע ונראה ,טוב אלא גם מריח מעולה ובעיקר - מיוחד!
 
הנה דוגמאות לבשמים נוספים שהוצגו בתערוכה:

LINARI
מותג בוטיק מעוצב באיכות גרמנית ובעיצוב איטלקי. המותג נולד על ידי ארכיטקט מפורסם אשר
יצר קולקציית בישום מפוארת לבית ולגוף.
בשמי האו דה פרפיום של המותג מעוצבים בזכוכית קריסטל עבה וכבדה ומעוטרים בפקק מעץ
וונגה אורגינלי.
מגוון הניחוחות של המותג נוצר על ידי מיטב אמני הבישום הבינלאומיים ובראשם מוריס רושל,
אמן עצמאי היוצר ניחוחות יוקרה מעודנים ובעלי נוכחות.
בין ניחוחות המותג ניתן למצוא בשמי אוקיינוס, בשמים מעושנים, אוריינטלים ופרחוניים- זוהרים
לנשים ולגברים כאחד.
פרטים נוספים באתר כל פרפיום


                                 LINARI - מגוון הריחות המיוחדים יותר בתערוכה
CnR create
מותג בשמי המזלות האסטרולוגיים המקורי ביותר בעולם. בושם שהוא מתנה מושלמת לכל אדם,
אין צורך להתלבט בתווי הבושם, הניחוח הותאם למזל האישי שלך!  בקולקצייה 12 בשמי נשים ו-12 בשמי נשים
המותאמים לכל מזל אסטרולוגי וקולעים לטעמו. תווי הניחוח הותאמו ונרקחו על ידי אמן הבישום המאסטר
אליבייה פונל מפרובאנס, נצר למשפחת אמני בישום צרפתית מפורסמת. האסטרולוג שמאחרי המותג הוא
האוסטרי רוברט בוהם.
כל בושם נתון במארז מתנה מהודר ונושא תכשיט אישי עם סימן המזל
פרטים נוספים באתר כל פרפיום



                                                             CNR - ניחוח לכל מזל. 12 לנשים ו12 לגברים

 
היצירה: PARFUMS D'ORSAY
מותג של אצולה שהוקם על ידי הברון ד'אורסיי בשנת 1830 וסיפק בשמים לחצרות האצולה וורסאי
ולונדון בתקופת נפוליאון השלישי.
האמן: הברון D'orsay, היה איש אופנה ידוע בתקופתו שכיכב בחוגי החברה הגבוהה. הוא יצר קולקציית
בשמים ייחודית בניחוחות נשיים וגבריים המעניקים ללובשים אותם הילה של מלכים ורוזנים.
מאז ועד היום בישום הבוטיק של אורסיי נחשב לאגדה ולסוד שמור היטב בקרב מדיני דבר עם בשמים
כמו דנדי ואטיקט בלו שנחשבים לקלאסיקות על זמניות.
הבשמים של המותג מכילים תווים מפתים וחושניים במיוחד שהיו אהודים על הקורטיזאנות של המאה ה-19
ושימשו לאמנות הפיתוי.
התוצאה היא בישום יוקרתי קלאסי, כבר מעל ל-180 שנה!
פרטים נוספים באתר כל פרפיום

 

זה גם הבושם שקיבלנו במתנה באירוע שייך לליין הזה והוא נקרא - Tilleu by parfums D`orsay
אם צריך לתאר אותו במילה אחת , המילה הזו תהיה בהחלט אצולה!
יש לו ניחוח שלא ניתן להסביר. הוא מתוק אבל לא מידי , הוא פרחוני אבל לא מאד, מה שבטוח שהוא
מאד מיוחד ומי שהריח אותו עליי ידע לומר דבר אחד בוודאות - שהוא אף פעם לא הריח
את הבושם הזה בעבר. ייחודיות כבר אמרנו???

 
                            אהבה יוקרתית חדשה - Tilleu by parfums D`orsay

את הבושם הזה אני שומרת לאירועים מיוחדים ואין ספק שאני מרגישה מיוחדת כשאני איתו.
פרטים נוספים על בושם תמצאו כאן

טווח המחירים של בשמי הבוטיק נע בין  300 ש"ח  ל-   800 ש"ח

והנה כמה טיפים בתחום הבישום באדיבות כל פרפיום:
-בשמו את החלק הפנימי של המרפקים, הברכיים והירכיים, התנועה וחום הגוף יאריכו את הפצת הבושם
-כל שהבושם שקוף ובהיר יותר, כך הוא יהיה  בדרך כלל רענן יותר.
-אל תשכחי לבשם את השיער, השומניות של הקרקפת מבטיחה פיזור נפלא של הריח
-בישום קל של החולצה, בנוסף לבישום הגוף, יסייע לשמר את הניחוח לאורך זמן. בד "אוחז" את הבושם לאורך זמן.
-השתדלו לא לשפשף את הבושם על העור. תנועת השפשוף מפרק את מרכיבי הבושם
-בבחירת בושם חדש, התיזו מעט על גב כף היד וכסו בעזרת היד השניה באופן כזה שייצור
מעין אוהל מבלי לגעת בחלק המבושם. כך האזור יתחמם והריח יתמזג מהר יותר עם גופכן

מה אתכן? האם אתן מתחברות לקונספט של בשמי הבוטיק? איזה בושם אהוב עליכן במיוחד?

 




אהבתם ?  שתפו !       Twitter Facebook Favorites MySpace Digg Delicious Google stumbleupon



כתבו תגובה






  

 

מייק מי אפ • מייקמיאפ • MAKE ME UP • nhhenhtp איפור כלות איפור לפורים איפור זוהר בחושך באולטרה